KIM MY JESTEŚMY?

 

Nasza Spółka
Administratorem Twoich danych osobowych jest IMO Sp. z o.o., ul. Grupy AK Północ 4 lok. 9, 00-713 Warszawa, REGON: 145916212, NIP: 7010327686, KRS: 0000402853 o kapitale zakładowym wynoszącym 100 000 zł, wniesionym w całości, odpowiedzialna za prowadzenie sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego pod marką DOM.PL w domenie http://1000lamp.pl i dostawę towarów na terytorium Polski.

 

Kontakt z nami
Jeżeli chciałbyś się z nami skontaktować, to:

  1. napisz do nas mail na adres sklep@dom.pl
  2. lub prześlij list na adres IMO Sp. z o.o. (lub DOM.PL), ul. Grupy AK Północ 4 lok. 9, 00-713 Warszawa, z dopiskiem „Dane osobowe”
  3. lub zadzwoń do nas pod numer telefonu +48 22 266 0 808 w godzinach naszej pracy, tj. pn-pt 8:00-16:00.

 

SKĄD POSIADAMY TWOJE DANE OSOBOWE?

Twoje dane osobowe pozyskujemy przede wszystkim od Ciebie. Podajesz nam swoje dane podczas rejestracji w naszym sklepie (na http://1000lamp.pl) oraz zapisując się na newsletter w naszym sklepie. Dodatkowe dane osobowe, dotyczące np. Twojego adresu zamieszkania lub Twojego numeru NIP, otrzymujemy od Ciebie w związku z realizacją transakcji sprzedaży towarów za pośrednictwem naszego sklepu internetowego. Twoje dane uzyskujemy również w związku z zarezerwowaniem przez Ciebie towarów, składanymi przez Ciebie reklamacjami oraz w ramach Twojego kontaktu z naszymi konsultantami. Dokładne informacje o zakresie przetwarzanych danych znajdziesz w dalszej części tego tekstu.

 

W JAKIM CELU PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?

Prowadzenie sklepu http://1000lamp.pl

 

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu zapewnienia funkcjonalności naszego sklepu, zgodnie z jego regulaminem. Mamy na myśli zapewnienie Tobie możliwości zarejestrowania się w sklepie oraz możliwość zapisania się na nasz newsletter. Niezależnie od tego, za pośrednictwem sklepu możesz się z nami na bieżąco kontaktować, aby zadawać nam pytania czy też składać reklamacje. W ramach sklepu możesz również skontaktować się z nami za pośrednictwem chatu, co pozwoli nam na bieżące odpowiadanie na Twoje potrzeby i wątpliwości.

 

Realizacja sprzedaży

Jeżeli zdecydujesz się dokonać zakupu w naszym sklepie, Twoje dane będą wykorzystane dla potrzeb realizacji transakcji sprzedaży. Obejmuje to przede wszystkim otrzymanie od Ciebie płatności, dostawę towarów do wskazanego przez Ciebie miejsca, wystawienie dokumentów sprzedaży (faktura, paragon), rozliczanie świadczonych usług (np. prośba o przekazanie opinii o towarze, obsłudze), jak również umożliwienie Tobie skorzystanie z uprawnień z tytułu gwarancji producenta, z tytułu rękojmi, jak również z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży.

 

Cele marketingowe

Twoje dane osobowe przetwarzamy dla naszych celów marketingowych, co oznacza przede wszystkim promowanie oferty naszego sklepu. W ramach tych celów marketingowych chcemy mieć możliwość prezentacji na naszej stronie dopasowanych do Twoich zainteresowań ofert oraz promocji. W tym celu dokonujemy czynności profilowania, które jednak w żadnym przypadku nie będzie miało wpływu na Twoje prawa lub wolności, ani nie będzie w inny podobny sposób na Ciebie wpływać.

Dodatkowo, o ile wyrazisz odrębną zgodę na otrzymywanie newslettera lub na komunikację handlową drogą elektroniczną lub telefoniczną, będziemy wykorzystywać Twój adres e-mail lub/i numer telefonu w celu komunikowania oferty handlowej naszego sklepu.

 

W JAKIM ZAKRESIE PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?

Przetwarzamy Twoje dane w następującym zakresie

  1. imię i nazwisko

  2. nazwa firmy (jeżeli ją prowadzisz)

  3. adres zamieszkania

  4. adresy dostaw

  5. numer NIP (jeżeli prowadzisz firmę)

  6. adres e-mail

  7. numer telefonu

  8. przedział wiekowy (jeżeli go podasz)

  9. historia transakcji (w tym co i kiedy zarezerwowałeś, kupiłeś, wykorzystane kody rabatowe, sposoby dokonywania płatności)

  10. informacje o sposobie korzystania przez Ciebie z naszych serwisów (jeżeli wyrazisz zgodę na pliki cookies*)

  11. numer IP, z którego komunikujesz się z naszym serwisem

  12. informacje o urządzeniu, z którego korzystasz odwiedzając naszą stronę, w tym o jego ustawieniu (np. przeglądarka, rozdzielczość ekranu)

  13. historia Twojej komunikacji z nami

  14. informacje o źródłach pozyskania Twoich danych

  15. twoje reklamacje

  16. twoje opinie

  17. dodatkowe informacje o sobie, które mogłeś zawrzeć w korespondencji e-mail lub które mogłeś podać w trakcie rozmowy telefonicznej z naszym przedstawicielem

  18. udzielone przez Ciebie zgody.

 

* Czym są pliki cookies ?

To niewielkie pliki tekstowe powszechnie stosowane w sieci Internet, przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym. Możesz samodzielnie kontrolować sposób obsługi plików cookies za pomocą ustawień przeglądarki (możliwość ustawienia akceptacji lub blokady plików cookies). Zablokowanie plików cookies może wpłynąć na brak możliwości zarejestrowania się/zalogowania się na swoje konto w serwisie lub/i brak możliwości dokonania zakupu.
Pliki cookies wykorzystujemy w następujących celach:

  1. obsługa logowania - weryfikacja połączenia między użytkownika a naszym serwerem. Sklep nie przechowuje w plikach cookies informacji identyfikujących poszczególnych użytkowników a jedynie dane dotyczące połączenia,

  2. prezentacja treści - zabezpieczenie przez wyświetlaniem użytkownikowi ponownie tych samych treści,

  3. obsługa formularzy - zabezpieczenie serwisu przed działaniem robotów (programów komputerowych służących do automatycznego badania zawartości sklepu www),

  4. przedstawianie sprofilowanych ofert,

  5. statystyka - budowanie anonimowych statystyk odwiedzin naszego sklepu.

Niektóre podstrony Sklepu oraz inne środki komunikacji z Klientami i innymi osobami fizycznymi, które korzystają z serwisu mogą zawierać tzw. "web beacons" (tzw. elektroniczne obrazki, znane również jako „puste gify”). "Web beacons" pozwalają na otrzymanie informacji takich jak np. adres IP (Internet Protocol) urządzenia, na który załadowana została strona, na której "web beacon" został zamieszczony, numer URL strony, czas załadowania strony, rodzaj przeglądarki, jak również informacje zawarte w cookies, w celu oceny efektywności naszych reklam.

 

NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ PRZETWARZAMY TWOJE DANE?

To na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane, jest zależne od tego, w jakim celu je przetwarzamy:

 

  1. dane, które zostały podane dla potrzeb rejestracji na 1000lamp.pl oraz te podane w związku z zapisem na newsletter, przetwarzamy w celu realizacji umowy o świadczenie usług droga elektroniczną;

  2. dane, które podałeś przy okazji zakupów w naszym sklepie, przetwarzamy by móc wywiązać się z umowy o sprzedaży, a w dalszej kolejności również po to by umożliwić Tobie skorzystanie z gwarancji czy rękojmi (zależ od tego na co się zdecydujesz);

  3. jeśli wybrałeś sposób dostawy pod wskazany adres, to Twoje dane będziemy przetwarzać na podstawie Twojego zlecenia – by móc wiązać się z umowy;

  4. informacje dotyczące korzystania przez Ciebie ze strony naszego sklepu, które uzyskujemy za pośrednictwem ciasteczek ( tzw. plików cookies), przetwarzamy na podstawie Twojej zgody, wyrażonej zgodnie z artykułem 173 Prawa komunikacyjnego;

  5. chcemy również móc zapytać Cię o opinię dotyczącą danego produktu lub danej usługi - w tej sytuacji, Twoje dane będziemy przetwarzać z powołaniem na tzw. „uzasadniony interes administratora”, który mamy w tym by wciąż polepszać naszą ofertę i sposób obsługi;

  6. jeśli skontaktujesz się z nami, żeby zadać pytanie odnośnie funkcjonowania sklepu, czy też specyfikacji produktu, to pamiętaj, że zbieramy Twoje pytania i związane z nim dane, oraz udzielamy podpowiedzi powołując się na uzasadniony interes, który mamy w tym by wciąż polepszać naszą ofertę i sposób obsługi;

  7. wszystkie Twoje dane, które posiadamy jako administrator danych przetwarzamy również w celach marketingowych z powołaniem na tzw. uzasadniony interes administratora danych osobowych. Cele marketingowe to w szczególności przedstawianie Tobie ofert i promocji, które mogą Cię zainteresować, jak również innych informacji promujących naszą markę oraz ofertę naszego sklepu.

 

JAK DŁUGO PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?

Okres przez jaki przetwarzamy Twoje dane osobowe jest zależny od tego, dlaczego je przetwarzamy. Wygląda to następująco:

  1. dane z rejestracji w naszym sklepie i/lub zapisu na newsletter – przez okres jaki jesteś zarejestrowany/zapisany, a więc do czasu wypisania się ze sklepu/newslettera; po wypisaniu się Twoje dane do czasu przetwarzania w celach związanych z rozliczaniem naszych działań oraz do czasu przedawnienia Twoich roszczeń, jednak nie będzie to trwało dłużej niż 10 dni;

  2. realizacja sprzedaży – przez okres realizacji umowy; po tym okresie Twoje dane będziemy przetwarzać w celach związanych z rozliczaniem naszych działań, do czego jesteśmy zobligowani przepisami o ochronie danych osobowych oraz do czasu przedawnienia Twoich roszczeń, jednak nie dłużej niż przez 5 lat;

  3. usługi dostawy przez okres realizacji umowy; po tym okresie Twoje dane będziemy przetwarzać w celach związanych z rozliczaniem naszych działań, do czego jesteśmy zobligowani przepisami o ochronie danych osobowych oraz do czasu przedawnienia Twoich roszczeń, jednak nie dłużej niż 5 lat;

  4. udzielanie odpowiedzi na pytania – jeżeli jesteś zarejestrowanych użytkownikiem sklepu – przez czas, o którym mowa w punkcie a) powyżej; jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem sklepu, przez czas niezbędne dla udzielenia niezbędnych wyjaśnień i odpowiedzi;

  5. pozyskane dane o sposobie korzystania przez Ciebie z naszego sklepu (za pośrednictwem plików cookies) oraz dane przetwarzane w naszej bazie marketingowej – przez cały okres, kiedy jesteś naszym klientem oraz później przez okres 5 lat licząc od czasu, kiedy przestałeś być naszym klientem (zaprzestałeś korzystać ze świadczonych przez nas usług oraz nie dokonywałeś zakupów w naszych sklepach).

 

KTO JEST ODBIORCĄ TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?

Twoje dane przekazujemy tylko wówczas, gdy jest to niezbędne do zrealizowania Twoich świadczeń. Nie sprzedajemy nikomu Twoich danych, nie udostępniamy komercyjnie Twoich danych podmiotom trzecim. Nie musisz się przejmować.
Twoje dane osobowe możemy przekazać naszym partnerom:

  1. firmom przewozowym – w celu dostawy zakupionego towaru na wskazany przez Ciebie adres;

  2. serwisom odpowiedzialnym za naprawę sprzętu, w przypadku zgłoszenia przez Ciebie reklamacji z tytułu rękojmi lub gwarancji;

  3. firmom świadczącym dla nas usługi dostawy i utrzymania oprogramowania bazodanowego, dzięki któremu możemy prowadzić nasz sklep, newsletter, oraz stosowne ewidencje sprzedaży itd.;

  4. agencjom marketingowym, które pomagają nam sprawić by sklep i oferta były jeszcze bardziej atrakcyjne dla kilienta;

  5. firmom zbierającym opinie o produktach oraz o sklepach – są one pomocne, byś mógł podzielić się swoją opinią o produkcie, bądź zasięgnąć jej od kogoś innego przed zakupem.

Dla każdego z tych celów przekazujemy tylko i wyłącznie te dane, które są niezbędne dla jego osiągnięcia. Chcielibyśmy, abyś wiedział, że tam, gdzie to możliwe stosujemy narzędzia anonimizacji lub pseudonimizacji, czyli działania, dzięki którym dla naszych partnerów i podwykonawców pozostajesz niemożliwy do zidentyfikowania i rozpoznania, podczas gdy my cały czas posiadamy Twoje dane.
W przypadku realizacji transakcji płatniczych, w związku z realizowanymi przez Ciebie zakupami, Twoje dane osobowe niezbędne dla zrealizowania płatności udostępniamy podmiotom pośredniczącym w realizacji płatności, w tym:

  1. system płatności i zakupów na raty PAYU

Twoje dane osobowe w niektorych przypadkach przetwarzamy nie jako administrator, lecz jako procesor, działający na zlecenie innych podmiotów. Może być również tak, że nasi pracownicy w określonym przypadku działają w imieniu i na rzecz innego administratora danych. Jest to realizacja roszczeń z tytułu gwarancji producenckiej – dany producent sprzętu, co do którego zgłaszane jest roszczenie gwarancyjne.

 

W JAKI SPOSÓB PRZETWARZAMY DANE OSOBOWE?

Przetwarzamy dane osobowe zgodnie z obowiązującym na terenie naszego kraju prawem, w szczególności zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych.
Mamy na uwadze następujące reguły, którymi kierujemy się przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych:

  1. Reguła adekwatności - przetwarzamy tylko te dane, które są niezbędne dla osiągnięcia danego celu przetwarzania; dla każdego procesu przeprowadziliśmy analizę spełnienia tej reguły.

  2. Reguła transparentności - powinieneś mieć pełną wiedzę o tym, co dzieje się z Twoimi danymi. Niniejszy dokument, w którym staramy się udzielić Tobie pełnej informacji o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych jest jej przejawem.

  3. Reguła prawidłowości – dokładamy wszelkich starań, aby Twoje dane osobowe w naszych systemach były aktualne i zgodne z prawdą. Jeżeli stwierdzisz, że w jakimś obszarze Twoje dane osobowe nie zostały przez nas zaktualizowane lub są błędne, proszę skontaktuj się z nami pod adresem sklep@dom.pl.

  4. Reguła integralności i poufności - stosujemy niezbędne środki zabezpieczające poufność i integralność Twoich danych osobowych. Staramy się ciągle je usprawniać, wykorzystując do tego postęp technologiczny. Zabezpieczenia obejmują środki fizyczne i technologiczne ograniczające dostęp do Twoich danych, jak również stosowne środki zabezpieczające przed utratą Twoich danych.

  5. Reguła rozliczalności - chcemy móc rozliczyć się z każdego naszego działania na danych osobowych, tak abyśmy w razie Twojego zapytania, mogli udzielić Ci pełnej i rzetelnej informacji dotyczącej tego jakie działania realizowaliśmy na podstawie Twoich danych.

 

JAKIE ZGODY ZBIERAMY?

W ramach naszej codziennej praktyki zbieramy następujące zgody od użytkowników naszego serwisu oraz od naszych klientów:

  1. zgoda na otrzymywanie newsletter drogą elektroniczną, obejmującego informacje o nowościach produktowych, naszych ofertach, przecenach, akcjach promocyjnych, życzenia świąteczne, itd. Tę zgodę możesz wyrazić na naszej stronie http://1000lamp.pl. Zgoda na komunikowanie się drogą elektroniczną lub telefoniczną – obejmuje informowanie o nowościach produktowych, naszych ofertach, przecenach, akcjach promocyjnych i tym podobnych.

  2. inne zgody na otrzymywanie newsletter i komunikację telemarketingową – w ramach realizowanych akcji promocyjnych.

Pamiętaj! Wyrażenie zgody jest w pełni dobrowolne i nie uzależniamy możliwości korzystania ze sklepu, dokonania zakupu od wyrażenia jej.
Jeżeli wyraziłeś zgodę, ale zmieniłeś zdanie, możesz wycofać ją w dowolnej chwili pisząc mail na adres sklep@dom.pl lub listownie na „IMO Sp. z o.o.” (lub „DOM.PL”) ul. Grupy AK Północ 4 lok. 9, 00-713 Warszawa z dopiskiem „Dane osobowe”. Z newslettera możesz wypisać się w dowolnej chwili wykorzystując link, który zwarty jest na końcu każdej wiadomości.

Pamiętaj, że od chwili wycofania przez Ciebie zgody może minąć pewien czas, zanim zgłoszenie zostanie przyjęte do systemu, a wszystkie bazy danych się zsynchronizują. Podejmiemy starania, aby te działania odbyły się jak najszybciej, czas ten na pewno nie będzie dłuższy niż jeden miesiąc.
Pamiętaj, że cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

 

JAKIE MASZ PRAWA?

Prawo ochrony danych osobowych daje Ci szereg praw, z których możesz skorzystać w dowolnej chwili. O ile nie będziesz tych praw nadużywał (np. nieuzasadnione codzienne prośby o udzielenie informacji), to korzystanie z nich będzie dla Ciebie nieodpłatne i powinno być łatwe w realizacji.
Twoje prawa obejmują:

  1. Prawo dostępu do treści swoich danych osobowych
    Prawo to mówi, że możesz poprosić, abyśmy wyeksportowali z naszych baz danych informacje jakie mamy o Tobie i przesłali je do Ciebie w jednym z powszechnie wykorzystywanych formatów (np. XLSX, DOCX itp.).

  2. Prawo do poprawiania danych
    Jeżeli dowiesz się, że przetwarzane przez nas dane są nieprawidłowe, masz prawo poprosić nas o ich poprawienie, a my będziemy zobligowani to zrobić. W takim przypadku mamy prawo poprosić Ciebie o przedstawienie jakiegoś dokumentu lub innego dowodu na okoliczność zmiany danych.

  3. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
    Jeżeli pomimo zastosowania się przez nas do reguły adekwatności, o której piszemy powyżej, uznasz, że dla określonego procesu przetwarzamy zbyt szeroki katalog Twoich danych osobowych, masz prawo zażądać, abyśmy ograniczyli ten zakres przetwarzania. O ile Twoje żądanie nie będzie sprzeciwiało się wymaganiom nakładanym na nas przez obowiązujące prawo, lub nie będzie to konieczne dla realizacji umowy, spełnimy Twoje żądanie.

  4. Prawo do żądania usunięcia danych
    Prawo to, zwane również prawem do bycia zapomnianym, oznacza Twoje prawo do żądania, abyśmy usunęli z naszych systemów bazodanowych oraz z naszej dokumentacji wszelkie informacje zawierające Twoje dane osobowe. Pamiętaj, że nie będziemy mogli tego uczynić, jeżeli na podstawie przepisów prawa mamy obowiązek przetwarzania Twoich danych (np. dokumenty transakcji dla potrzeb podatkowych, zobowiązanie z tytułu rękojmi, obowiązek zapewnienia rozliczalności naszych działań). W każdym przypadku jednak usuniemy Twoje dane osobowe w możliwie najpełniejszym zakresie, a tam, gdzie nie jest to możliwe zapewnimy ich pseudonimizację (co oznacza brak możliwości zidentyfikowania osoby, której dane dotyczą bez odpowiedniego klucza powiązań), dzięki czemu Twoje dane, które musimy zachować zgodnie z obowiązującym prawem, będą dostępne wyłącznie dla bardzo ograniczonego kręgu osób w naszej organizacji.

  5. Prawo do przenoszenia danych do innego administratora danych
    Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych możesz poprosić nas, abyśmy wyeksportowali dane, które nam podałeś w toku wszystkich naszych kontaktów i całej współpracy do odrębnego pliku, w celu ich dalszego przekazania do innego administratora danych.

Uprawnienia, o których mowa powyżej możesz wykonywać poprzez kontakt z nami pod adresem e-mail sklep@dom.pl lub pisząc na adres IMO Sp. z o.o. (lub DOM.PL), ul. Grupy AK Północ 4 lok.9, 00-713 Warszawa, z dopiskiem „Dane osobowe”.
Na te dane możesz pisać również wówczas, gdy jakieś działanie lub sytuacja z którą się spotkasz będzie budziła Twoje obawy, czy na pewno jest zgodna z przepisami, czy nie narusza przypadkiem Twoich praw lub wolności. W takim przypadku odpowiemy na Twoje pytania i wątpliwości oraz niezwłocznie zaadresujemy dane zagadnienie.
Jeżeli uznasz, że w jakikolwiek sposób naruszyliśmy reguły przetwarzania Twoich danych osobowych to masz prawo do złożenia skargi bezpośrednio do organu nadzoru (od 25 maja 2018 roku jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). W ramach wykonania tego uprawnienia powinieneś podać pełny opis zaistniałej sytuacji oraz wskazać jakie działanie uznajesz za naruszające Twoje prawa lub wolności. Skargę należy złożyć bezpośrednio do organu nadzoru.

 

CZYM JEST PRAWO DO SPRZECIWU?

Odrębnie chcemy Cię poinformować, że masz również prawo do tzw. sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
Prawo do sprzeciwu składasz wówczas, gdy nie chcesz, abyśmy przetwarzali Twoje dane osobowe w określonym celu (np. w celach marketingowych). W takim przypadku dalej będziemy przetwarzali Twoje dane dla potrzeb innych procesów (w innych celach), ale już nie dla celu, dla którego zgłosiłeś sprzeciw.
Prawo do sprzeciwu możesz zgłosić na adres e-mail sklep@dom.pl lub pisząc na adres IMO Sp. z o.o. (lub DOM.PL), ul. Grupy AK Północ 4 lok.9, 00-713 Warszawa, z dopiskiem „Dane osobowe”.